Wednesday, June 25, 2008

Maid

alhamdulillah baru kelmarin dpt maid baru..nama Midah..simple je..muda sgt bdknya baru 19thn..tak kesah le asalkan anak2 aku ok ngan dia..espcially anis..diatu ssh nak masuk ngan orang...1st day mcm malu2 je..2nd day je abih dia buli maid tu..alahai sian betul aku tgk...

nak dptkan maid ni pun kira mcm on the spot...masa tu kat kuantan..kira tepon agen tu mlm tu jgk dia suh dtg amik..apa lagi terus packing balik time tu jgk..sampai2 kat kayu ara tu diorg dah nunggu rupanya..krongkrang ckp bahasa aku tak paham..bahasa jawa kot..tapi okla adik beradik dia seme kat sini..tgnu,penang seme ada..dia keje pun ok..standard maid la..pagi2 lagi rmh aku wangi je...hehe..bahagia betul..lantai dapur,tnds seme berkilat....harap2 jgn le lari ke ada prob ke..nak amik gambo dia nak letak kat blog kang dia aku kata skodeng dia lak..kerkerk..

ni byk lagi berita terkini nak update tapi tak sempat...yg terkini PROJEK CENDAWAN TIRAM aku ngan my beloved sister..nanti kita update dlm next post dgn gambo2 skali..tungguuuu!!!

2 comments:

along said...

Nasib baik ko dapat maid.. kalo idak.. pengshannn.. Anyway.. life as a mom, a student & a freelancer lebih ganas daripada kerja full time kat pejabat. Honestly... mencabar gilerr..

All the best & moga kita juga berjaya ngan projek MS tuhh juga... Mentelah bulan julai dah nak tiba... guey takut gituu...

aniza...

Safiyah said...

haha..mmg ganas!
seb baik sempat dpt maid kalo tak..sbb dah tgl nyawa2 ikan masa tu..
pasal projek jgn risau..lambak je kat kita..sbb byk kaki blh backup..
:D